Deschid acest blog in speranta ca va fi citit de cei ce lucreza, colaboreaza, cunosc oameni din mass-media, fundatii caritabile, organizatii guvernamentale si non-guvernamentale pentru a putea face un bine si pentru a promova acest apel disperat ,acest strigat de ajutor.

25 iul. 2010

Fiica mea va cere ajutor

Mama mea e ce am mai de pret,nu e zi in care sa nu ma gindesc la ea asa cum era ea in urma cu 14 ani:inalta, frumoasa, eleganta.Si acum e foarte frumoasa,timida si cu o doza de bun simt rar intalnita, e o doamna inteleapta, educata, citita, fina, iubitoare de carte, nu a cerut niciodata nimic de la nimeni . Si intotdeauna cind ma uit la ea o vad plina de viata si speranta, o mamica vesela si iubitoare. Doresc cu incapatianare sa o vad pe mama mergand din nou.Ani la rand am tot asteptat sa se faca o descoperire in domeniul acesta medical ,nu mi-am pierdut speranta nici o clipa. Stiu ca acum va veni si clipa in care am sa-i multumesc pentru toate cite a facut pentru noi, pentru ca mama este sufletul familiei noastre, iar noi toti ne invirtim in jurul ei multumiti si fericiti. Avem o singura mama si o singura viata.Nu trece nimic peste iubirea de mama.O mamă nu este o persoană pe care să te sprijini, ci o persoană care face sprijinul nenecesar.

Pentru lume esti o persoana oarecare, dar pentru o singura persoana MAMA poti sa reprezinti lumea.

Niciun comentariu: