Deschid acest blog in speranta ca va fi citit de cei ce lucreza, colaboreaza, cunosc oameni din mass-media, fundatii caritabile, organizatii guvernamentale si non-guvernamentale pentru a putea face un bine si pentru a promova acest apel disperat ,acest strigat de ajutor.

12 feb. 2009

Simply happy birthday!


In urma cu 48 de ani in aceasta zi minunata de 12 februarie...am aparut eu, un mic ghemotoc tipand si rugandu-l pe Dumnezeu sa-i pregateasca pe ai mei parinti pentru ceea ce sunt!
Din cate imi povesteste mama a fost o dimineata de iarna cu fulgi de nea mari, placuti si gingasi...care mangaiau pamantul, il spalau si il curatau pentru a ma primi pe mine, un copil minunat pentru parintii mei, o bucurie in privirea bunicilor dragi, o logodnica extraordinara pentru viitorul meu iubit , o prietena desavarsita pentru amicii mei si nu in cele din urma o "fata de treaba" pentru colegii de serviciu...
Eram un copil si 2 parinti, un copil poate nu ca si altii, 2 parinti pe care altii nu ii au, o casa si un patut dragalas de fetita cuminte, o papusa fara cap, o viata de care sunt ...mandra, imi sclipesc ochii in aceste momente, sunt fericita, acesta-i cuvantul l-am gasit...o sa il tin cateva ore, poate o zi, poate doua, mai mult nu stiu ce va mai urma...oricum stiu ceva...daca acum sunt fericita si plang de fericire va urma sa plang de tristete, e cursul normal al vietii si ar fi prea plictisitor sa fie altfel!
E important ca astazi este ziua mea, o zi minunata ca mine...asa mi-a spus cineva dimineata! O zi perfecta pentru unii si o zi stearsa in ochii altora, o zi vesela pentru cativa, o zi ruinata pentru multi...astazi e ziua mea si ma bucur nespus, pentru ca e doar azi, maine nu va mai fi...sau poate ca voi alege sa o fac a mea in fiecare zi...depinde...ma mai gandesc daca merita sau nu...voi ce mai spuneti?

Niciun comentariu: