Deschid acest blog in speranta ca va fi citit de cei ce lucreza, colaboreaza, cunosc oameni din mass-media, fundatii caritabile, organizatii guvernamentale si non-guvernamentale pentru a putea face un bine si pentru a promova acest apel disperat ,acest strigat de ajutor.

11 mar. 2008

Sfaturi...

# Traieste ca si cum ai muri maine.
# Invata ca si cum ai trai vesnic.
# Cand simti ca vrei sa mori gandeste-te ca altii ar da orice sa traiasca…
# Cand simti ca viata nu are nici un rost gandeste-te la cei ce mai au doar o zi de trait.
# Este greu sa pierzi, dar mult mai rau este sa nu fi incercat niciodata sa reusesti.
# Cea mai inalta masura a valorii o dai de fapt in timpul confruntarilor la care te supune viata.
# Oamenii ne dau uneori vise dar viata le spulbera.
# Am urcat munti la care nu le-am vazut varfurile, am strabatut deserturi fierbinti si oceane fara sfarsit insa din pacate nu am vazut roua din iarba din fata casei mele.
# Nu lasa visele sa piara, pentru ca daca visele mor viata nu este decat o pasare cu aripi rupte care nu mai poate sa zboare.
# A scoate prietenia din viata, e ca si cum am scoate soarele din lume.
# Vor exista mereu oameni care te vor rani, asa ca trebuie sa-ti pastrezi increderea si doar sa ai mai multa grija in cine ai incredere si a doua oara.
# Un prieten adevarat te prinde de mana si iti atinge inima…!

Niciun comentariu: